Výloha je věc, která nepochybně patří ke každému obchodu, ať už se jeho prodej soustředí na cokoliv. Výloha má do vašeho obchodu lákat zákazníky. Působí vlastně jako vaše velká vizitka, kterou vidí všichni kolemjdoucí. Je tedy nutné, aby bylo vhodně zvolené sklo do výlohy. Přesně to je naše specializace. Pro zasklení výloh používá naše sklenářství několik různých typů skel.
V nabídce máme skla čirá, drátěná, dekorativní, vzorovaná, izolační, bezpečnostní, neprůstřelná a další. Variabilita je téměř neomezená. Správný výběr skla a zasklení výlohy je tedy prvním krokem ke krásným a reprezentativním výlohám. O to se vám s radostí postaráme. Vše ostatní je již na vás. Jak tedy ozvláštnit výlohu?
Krok 1. Nesnažte se dát do výlohy celý obchod
Jak již bylo řečeno, výloha má sloužit jako vizitka obchodu. Měly by v ní být vystavené druhy zboží, které zaujmou zákazníka. Nezapomínejte ale, že méně je někdy více. Výloha nesmí působit chaoticky a kolemjdoucí nesmí mít pocit, že je v ní vystaveno vše. Pak už by neměli důvod chodit dovnitř.
Krok 2. Čistota je nutná
Je velmi nutné dbát na čistotu výlohy. To se týká jak údržby skla z obou stran, tak zboží ve výloze. Pravidelně otírejte prach a umývejte skla. Prach za výlohou a umazaná skla ještě nikdy do obchodu více zákazníků nepřilákaly.
Krok 3. Žádné ruční popisování výloh
Pokud se uchýlíte k ručnímu popisování výloh, vašemu obchodu to rozhodně nepřidá. Existují mnohem účinnější reklamní finty, jak do obchodu nalákat více zákazníků. Popisování výloh ručně působí velmi lacině a navíc zanikne zboží, které je ve výloze. Skla by měla zůstat čistá a nepopsaná.
Krok 4. Samolepky nebo tapety využít můžete
Vhodným výběrem samolepky nebo tapety do výlohy ji můžete zajímavě zkrášlit. Je ovšem nutné, aby bylo opravdu dobře zvoleno místo pro tapetu nebo samolepku a aby měla takový design, který bude charakteristický pro váš obchod a podtrhne styl výlohy. Opět platí, že méně znamená více!
Krok 5. S obměnou zboží nečekejte až na změnu ročního období
Sortiment zboží ve výlohách by měl být pravidelně obměňován nejméně 4x do roka. Toto platí i v případě, že váš sortiment zboží roční období nijak neovlivňují. Můžete však zboží měnit i po měsíci. Pokud by bylo zboží ve výloze příliš dlouho, zákazníci by si na něj zvykli a dospěli by k názoru, že uvnitř nenajdou nic nového a výlohu budou ignorovat.